Sopivan syyskampanjan kuvauksissa

SOPIVA PAIKKA SOPIVILLE KUVAUKSILLE

Kuvankaunis Lammassaari tuoksui raikkaalta aamulla, kun kävelin kohti kuvauspaikkaa. Markkinoinnin harjoittelijana minulla oli edessä jännittävä päivä toimiston turvan ulkopuolella, kun pääsin seuraamaan Seppälän syyskampanjan 2016 kuvauksia. Seuraavaksi onkin luvassa kokemuksiani kulisseista.

 

MALLEINA SEPPÄLÄLÄISIÄ

Kampanjan malleiksi oli heittäytynyt Seppälän omia työntekijöitä, aina myyjästä toimitusjohtajaan. Jokaisen persoona pääsi hyvin esiin kuvauksissa ja kaikki mallit olivat erittäin mukavia ihmisiä. Näitä oman elämänsä supermalleja hemmoteltiin ja ehostettiin kuvauksia varten ammattilaisvoimin, minkä jälkeen he yksitellen siirtyivät Lammassaaren pitkospuita pitkin kuvattaviksi.

 

SOPIVUUS ENSISIJASSA

Jokaiselle valittiin syysmallistostamme sellaiset vaatteet, jotka sopivat juuri heille ja keskiössä olivat ihanat syksyiset neuleet. Useampi malleistamme rakastui asuunsa ja totesikin hankkivansa vaatteita, joita heillä oli yllään. Jopa musta-harmaa skaalaan tottunut henkilöstöpäällikkömmekin totesi vaaleanpunaiseen neuleen pukeneen häntä niin hyvin, että siitä tulisi vielä osa hänen vaatevalikoimaansa!

 

IHANAA TUNNELMAA JA HEITTÄYTYMISTÄ

Malleista näki, että heistä jokainen – vaikka olisikin hieman jännittänyt – nautti siitä, kun pääsi kameran eteen tyylikkäästi stailattuna. Ihaninta oli, että jokainen sai olla aidosti oma itsensä kameran edessä. Jokaisen kuvattavan persoona pääsi esiin ja kaikkien kuvista tuli niin sanotusti oman näköisiä. Myös upea kuvauspaikka ja kaunis syysilma loivat hyvää mieltä ja ihanaa tunnelmaa kuvaustilanteisiin.

 

UPEA KOKEMUS KAIKILLE

Oli aivan mielettömän kivaa seurata kuvausten etenemistä ja taltioida päivästä parhaita hetkiä kuviin. Pieni shoppailuintokin siinä heräsi, kun ihaili mallien yllä olleita ihania vaatteita! Pidin itse eniten ehkä ympärilläni vallinneesta rennosta ja hyväntuulisesta ilmapiiristä – aikataulusta ei stressattu liikaa, kaikki olivat kavereita keskenään, ja tuntui kun olisi tuntenut työssä mukana olleet ihmiset jo pitkään.

 

Kuvausten lopputuloksia pääsee ihailemaan netissä ja myymälöissä ympäri Suomen lokakuun puolivälissä!

 

Sara Kuusisto, Markkinointiharjoittelija